فنی

معرفی واحد فنی واحد فنی شرکت صنایع خالص سازان وظیفه صیانت و پشتیبانی از تجهیزات و ماشین آلات سازمان  در راستای حفظ و ارتقاءکیفی تولید را به عهده دارد. این واحد متشکل از زیر واحدهای : برق – تاسیسات – مکانیک – جوشکاری – pm و دفتر فنی مهندسی، نسبت به برنامه ریزی ، هدایت و کنترل فعالیتهای مرتبط با نگهداری وتعمیر ماشین آلات و پروژه های توسعه سازمان انجام وظیفه می نماید.




واحد مکانیک و نصب و تعمیرات:  این واحد یکی از واحدهای استراتژیک مجموعه بوده که وظیفه نصب دستگاه ها و نگهداری و تعمیرات تجهیزات مختلف شرکت از قبیل : الکتروگیربکس ها ، فیلتر پرس ها ، انواع پمپ ها ، میکسرهای مخازن و اجرای لوله کشی ها  را نیز برعهده داشته ونسبت به خدمات رسانی فنی برای تمامی واحدهای خردایش ، فلوتاسیون ، خط تولید ، ریخته گری  و پودر روی ، الکترولیز ، اداری  و … فعالیت می نماید.




واحد برق:  این واحد به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با تمامی بخشهای دیگر تولید، از اهمیت خاصی برخوردار بوده و شامل قسمتهای زیر می باشد: * پست پاساژ که شامل سکسیونرها و دیژنگتورهای ۲۰ کیلو ولت می باشد. * اتاق ترانس۱ و ۲ که شامل رکتی فایبربا خروجی ۲۰ هزار آمپر و۴۲۰ ولت DC و ترانس های HV و رادیاتورهای مربوطه است. * MCC: در کلیه MCC ها برای هر کدام از مصرف کننده ها یک دستگاه اینورتر مستقل در توانهای مختلف نصب گردیده است.




واحد جوشکاری: وظیفه پشتیبانی از واحد تولید و مشارکت در اجرای پروژه های بهبود و طراحی و ساخت سازه های مختلف را برعهده دارد. تعمیر مخازن و درپوش های آنها در جهت ایمنی پرسنل ، انواع پلتفرم و شاسی ، راه پله ها و درب و پنجره و … نیز توسط این واحد انجام می گیرد.




واحد تاسیسات :

واحد تاسیسات مجهز به سه دستگاه دیگ بخار با سوخت سه گانه10 ، 7 و 5 تنی جهت تامین بخار مصرفی واحدهای مختلف تولید می باشد همچنین با وجود 8 دستگاه کمپرسور، هوای فشرده مورد نیاز شرکت تامین می گردد. وظیفه تخلیه و ذخیره اسید ، تامین آب شرب ، آب نرم و صنعتی شرکت نیز بر عهده این واحد می باشد.