آقای دکتر ابوالفضل امیری به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان معرفی شد

آقای دکتر ابوالفضل امیری به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان معرفی شد

جلسه‌ی معارفه‌ی آقای دکتر ابوالفضل امیری به عنوان مدیر عامل شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان، روز شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران و سرپرستان و نیز جمعی از کارکنان شرکت برگزار شد.
رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت صنایع ‌سازان روی زنجان در این آیین معارفه با اشاره به حساسیت و دل‌نگرانی‌های کارکنان این مجموعه، عنوان کرد: ما مشکل را تشخیص داده و راه حل درست آن را هم یافته‌ایم بنابراین جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
آقای جواد عونی با اشاره به منابع انسانی خالص‌سازان و لزوم اطلاع رسانی صحیح در داخل این کارخانه تصریح کرد: جهت اطلاع‌رسانی حداکثری و آگاهی بخشی به نیروی انسانی در شرکت، تصمیم بر این شد از پرسنل واحدهای مختلف نیز برای حضور در جلسه‌ی معارفه‌ی مدیر عامل جدید، دعوت شوند تا نمایندگان‌ آن واحدها به صورت مستقیم در جریان امور قرار گرفته و گزارش‌ کامل جلسه را در اختیار همکاران خود قرار دهند.
عونی افزود: لازم است نگرانی‌هایی که به صورت غیر عرفی و غیر حرفه‌ای که طی یک ماه گذشته به وجود آمده است، مرتفع شود و امیدوارم با همت شما عزیزان در آینده‌ای نه چندان دور به شرایط بسیار مطلوبی دست یابیم.
رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان ابراز کرد: انتخاب آقای دکتر امیری، نقطه عطفی در خالص‌سازان خواهد بود و برای اینکه شرکت بتواند رسالت اصلی خود را انجام دهد باید همه‌ی واحدها با ایشان تعامل و همکاری لازم را به عمل آورند.
وی اضافه کرد: بخش‌های تامین، تولید و فروش باید درست و قدرتمند عمل کنند و اگر احیانا ضعفی در یکی از این‌ها باشد‌، کل فعالیت شرکت را تحت شعاع قرار می‌دهد بنابراین باید کلیه‌ی فعالیت‌ها در هر سه بخش با درایت و سرعت و دقت لازم انجام پذیرد.
عونی اظهار کرد: یک پزشک خوب برای نیل به نتیجه‌ی قابل قبول باید دو کار را درست انجام دهد نخست اینکه بیماری را خوب تشخیص دهد، دیگری اینکه برای بهبود وضعیت، تجویز صحیحی داشته باشد، هم ما همین کار را انجام دادیم به عبارت دیگر هم به مشکل اصلی پی بردیم و هم برای رفع مشکل نقشه‌ی راه طراحی کردیم لذا جای هیچ گونه نگرانی نیست.
رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت با بیان اینکه یقینا روزهای پر افتخار و موفقیت آمیزی در پیش رو خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از آنجایی که شما حقوق‌تان را از خالص‌سازان می‌گیرید انتظار دارم که همه‌ی شما عزیزان به خود خالص‌سازان وفادار باشید و لاغیر. ‌
در ادامه‌ی جلسه، آقای عونی با تاکید بر اینکه شرکت خالص‌سازان یک بنگاه اقتصادی است و در کنار انجام وظائف اجتماعی، هدف اصلی آن انتفاع اقتصادی است، عنوان کرد: علی‌الاصول یک بنگاه اقتصادی باید سودزا باشد وگرنه فعالیت آن بی‌معنی بوده و در صورت ادامه‌ی فعالیت حاصلی جز شکست و توقف نخواهد داشت.
رئیس هیئت مدیره‌ی شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با تعدیل نیرو نیز گفت: تعدیل پرسنل تولیدی در دستور کار نیست و در صورت نیاز این کار در بخش ستادی و در حد دو سه نفری که فعالیت‌شان ضروری نبوده و حضور بی‌ثمر آنان موجب انگیزه کشی سایر مدیران کوشا و دلسوز می‌گردد خلاصه خواهد شد، بنابراین همه‌ی عزیزان با خیال راحت و خاطری آسوده و با انگیزه‌ی مضاعف به کار خود ادامه دهند.
حاشیه ممنوع
مدیرعامل جدید خالص‌سازان نیز در این نشست، صداقت، راستگویی و پاکدستی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در کنار این مولفه‌ها، مسئولیت‌پذیری و افزایش انگیزه باید سرلوحه‌ی کاری ما باشد و همه‌ی همکاران باید به این ویژگی‌ها توجه خاصی داشته باشند.
ابوالفضل امیری عنوان کرد: ایستایی نشانه‌ی میرایی است و باید ما به دنبال پویایی باشیم تا بتوانیم بقا و رشد خود را تضمین کنیم. وی افزود: اگر نفر مازادی هم در واحدی هست باید برای او شغل ایجاد شود تا بتواند به کار خود ادامه دهد.
امیری ادامه داد: بنده به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم و برای موفقیت نیاز به حمایت شما دارم. همچنین برای نیل به موفقیت باید از پرداختن به حاشیه پرهیز شود، در یک کلام باید گفت: حاشیه ممنوع!
مدیرعامل جدید شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان با تاکید بر امر تولید و کار، عنوان کرد: اگر چنانچه وقت ما، به جای فرایند تولید و فروش به مسائل دیگری صرف شود، از هدف خود دور می‌شویم و باید تلاش کنیم در راستای بهبود وضع تولید و سودآوری شرکت حرکت کنیم.
وی ابراز کرد: به لطف خدا و با همت شما همکاران نه تنها تعدیل نیرو نخواهیم داشت بلکه امید آن دارم از بیرون از سازمان نیز نیروی جدیدی جذب کنیم. امیری تصریح کرد: امیدوارم مدیران و سرپرستان یک کار سنجی جدیدی در واحدهای خود انجام دهند، تا بر اساس یک شناخت کامل به وضعیت دقیق‌تری برسیم.
امیری با اشاره به استقبال خویش از انتقاد سازنده، گفت: بهره‌وری مسئله‌ی اصلی ماست و باید با تمام توان به افزایش بهره وری بیندیشیم.
مدیرعامل شرکت صنايع خالص‌سازان روی زنجان تاکید کرد: نیروی انسانی شایسته، سرمایه‌ی اصلی هر سازمانی است و این سرمايه‌ همواره یادگیرنده است، بالطبع باید در کنار هم با همفکری و همکاری به هم‌افزایی برسیم.
امیری در بخش پایانی صحبت‌های خود ضمن اشاره به حساسیت‌های خالص‌سازان به مسئولیت‌های اجتماعی و وفاداری به مسائل زیست محیطی خاطرنشان کرد: بنده شاگرد آقای مرادلو هستم و از ایشان آموخته‌ام که باید به این موضوعات توجه داشته باشم و از اینکه جا پای جای ایشان گذاشتم عذرخواهی می‌کنم.
در ادامه جلسه سایر اعضا هیات مدیره و همچنین مدیران و سرپرستان واحدها ضمن ارائه نظرات خود ، برای مدیر عامل جدید آرزوی موفقیت نمودند

برچسب ها: بدون برچسب

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *