مدیرعامل شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان در بازدید از پروژه برج نگین : در تعاونی به دنبال انتفاع نباشید

مدیرعامل شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان در بازدید از پروژه برج نگین : در تعاونی به دنبال انتفاع نباشید

 

به گزارش روابط عمومی شرکت خالص سازان ، ابوالفضل امیری مدیرعامل شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان از پروژه 63 واحدی برج نگین بازدید کرد.

ایشان در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه افراد دخیل در ساخت پروژه ، اعلام کرد : ما تمام قد حاضر به همکاری با تعاونی مسکن هستیم و در صورت نیاز می توانیم با رایزنی نسبت به خرید زمین با شرایط مطلوب به تعاونی مسکن کمک کنیم و متقابلا از تعاونی مسکن انتظار داریم همکارانی را که در شرکت خالص سازان مشغول بکار بوده و مستاجر هستند را صاحب مسکن کنید. امیری در ادامه ضمن ناراحتی خود از انصراف برخی از همکاران از پروژه  گفت : با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و تورم بیش از حد ، تعاونی مسکن نباید بدنبال انتفاع باشد ، تعاونی مسکن باید شرایط را طوری مهیا کند تا افرادی که دارای شرایط اقتصادی قوی نیستند و قدرت خرید مسکن از بازار آزاد را ندارند ، جذب تعاونی شوند، و از این رو وی از مدیرعامل تعاونی مسکن خواست ضمن شناسایی زمین هایی که شرایط احراز را دارند ، نسبت به عضوگیری جدید برای تعاونی مسکن اقدام نمایند .

در ادامه مهدی جلیلی ، مدیرعامل تعاونی مسکن ، حضور ابوالفضل امیری مدیرعامل شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان را موجب دلگرمی و قوت قلب دانست و از ایشان خواست تا حمایت های خود را از تعاونی دریغ ننماید.

مهدی جلیلی ضمن ارائه گزارشی از ابتدای کلنگ زنی پروژه تا به امروز گفت :  زمین پروژه 63 واحدی کوی نگین در سال 1389 خریداری و پس از اقدامات مربوط به تجمیع سند و تغییر کاربری و رفع موانع موجود و آماده شدن سند مسکونی ویژه و پروانه ساخت ، در سال 1393 تجدید ارزیابی و عضوگیری جدید انجام پذیرفت و پروژه در سال 1396 به صورت رسمی کلنگ زنی شد و پس از 3 سال عملیات عمرانی ، گودبرداری اجرای فونداسیون سقف پارکینگ زیر زمین و همکف پایان یافت.

در بهار سال 1399 با توجه به توقف عملیات اجرایی و سرعت بسیار پائین عملیات عمرانی و نارضایتی اعضا از روند کاری و عملکرد هیئت مدیره قبلی ، پروژه از بهمن 1399 به صورت مدیریت پیمان به مهندس حامد سبحانی واگذار شد و ترکیب هیئت مدیره دستخوش تغییراتی قرار گرفت که طبق آن منور علوی و سهیل بهزادنیا عضو هیئت مدیره و مهدی جلیلی به عنوان مدیرعامل فعالیت رسمی خود را آغاز کردند و پس از گذشت 27 ماه کار و تلاش شبانه روزی واحدها در مهرماه 1401 به صورت تحویل موقت در اختیار اعضاء قرار داده شد و با پیگیری های مستمر بدنبال آن هستیم تا ، اواخر آذر ماه سال جاری واحدها به صورت قطعی به اعضاء تحویل داده شوند.

حامد سبحانی پیمانکار پروژه 63 واحدی نگین نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت های بی وقفه اعضاء هیئت مدیره شرکت خالص سازان ، به ارائه گزارش فنی پروژه پرداخت و گفت : این پروژه در 9 طبقه ، شامل 2 طبقه پارکینگ و 7 طبقه مسکونی در زمینی به مساحت 2011.31 متر مربع ، در زیر بنای 8641 متر مربع و بصورت اسکلت بتنی و دیوار چینی بیرونی بلوک 4جداره سیمانی و دیوارچینی داخلی بلوک 3جداره سیمانی عایق صوتی و حرارتی بالا و با استفاده از بهترین مصالح اجرا شده است . برج نگین دارای لابی مبله جهت استقرار نگهبان و سالن انتظار می باشد و کلیه واحدها دارای انباری و پارکینگ مجزا هستند . سیستم اطفاء حریق آن مجهز و 2 دستگاه آسانسور نفربر و باربر آن در بالاترین گرید و استاندارهای ملی ساختمان تهیه و نصب گردیده است . نمای همکف ساختمان سنگ تراورتن بوده و سایر طبقات سیمان کاری آب ساب می باشد. هزینه انجام شده در پروژه 540 میلیارد ریال و بهای تمام شده هر متر مربع 000/500/62 ریال می باشد. شرایط پرداخت اعضاء تمام قسط و بصورت ماهیانه بوده و با توجه به زمان واریزی ، امتیاز بندی انجام گرفته و واحدها تحویل اعضاء گردیده است . همچنین مبلغ 90 میلیارد ریال از مبلغ تمام شده بصورت تسهیلات بانکی می باشد که اعضاء محترم بصورت اقساطی باز پرداخت خواهد نمود .

برچسب ها: بدون برچسب

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *