خالص‌سازان نمونه‌ی بارزی از پیوند صنعت و دانشگاه است

خالص‌سازان نمونه‌ی بارزی از پیوند صنعت و دانشگاه است

دکتر مقدم در نخستین کنفرانس ملی چالش‌های محیط زیست در دانشگاه تربیت مدرس:

خالص‌سازان نمونه‌ی بارزی از پیوند صنعت و دانشگاه است

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان در نخستین کنفرانس ملی چالش‌های محیط زیست (صنعت و معدن سبز) که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شد، گفت: باید از ظرفیت دانشگاه و تکنیک‌های علمی برای توسعه‌ و تقویت صنایع بهره گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان، دکتر مقدم با اشاره به دغدغه‌های زیست محیطی شرکت خالص‌سازان اقدامات این شرکت را نمونه‌ی بارزی از پیوند صنعت و دانشگاه خواند و گفت: دروازه‌ی خالص‌سازان همیشه و در همه حال برای اجرای طرح‌هایی که از سوی دانشگاهیان ارائه می‌شود باز است.
این کنفرانس که صبح روز چهارشنبه، مورخ ۲۸ اردیبهشت ماه در دانشگاه تربیت مدرس تهران آغاز شد به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
گفتنی است در اولین روز این کنفرانس، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور حضور یافته و از دغدغه‌های کلی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور سخن گفت.
در این برنامه که برخی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس و فعالان صنعتی زنجان حضور داشتند، مقرر شد در خصوص انرژی‌های تجدید ناپذیر، شناسایی و اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست محیطی، اهمیت و کارکردهای محیط زیست در اقتصاد و صنعت، مدیریت زیست محیطی و مدیریت پسماند و بازیافت بحث و تبادل نظر گردد.
گفتنی است در پایان نوبت صبح اولین روز این کنفرانس با اهدای لوح و تندیس از شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان و واحد تحقیق و توسعه این شرکت تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: بدون برچسب

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *