دکتر حیدرزاده تودیع شد

دکتر حیدرزاده تودیع شد

آیین تودیعِ محمد حیدرزاده، قائم مقام مدیرعامل شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان برگزار شد.
در این آیین تودیع، مدیرعامل خالص‌سازان گفت: بنده با دکتر حیدرزاده سال‌های سال دوست و رفیق بوده‌ایم و یکی از خصیصه‌های ایشان این است که به صورت سیستمی و روشمند کار می‌کنند.
دکتر ابوالفضل امیری ادامه داد: هیچ کس در هیچ کجایی نمی‌تواند موفق باشد مگر اینکه مورد حمایت یک جمع و مجموعه باشد و بی‌شک آقای حیدرزاده هم با حمایت همکاران این مجموعه به موفقیت‌هایی دست یافته‌اند.
مديرعامل شركت صنايع خالص‌سازان روی زنجان با بیان اینکه بنده از طرف اعضای هیئت مدیره‌ی محترم شرکت از دکتر حیدرزاده تشکر می‌کنم، ابراز کرد: از آنجایی که فردی به عنوان مسئول در یک سازمان و شرکتی کار می‌کند، انتظار طبیعی این است که با احترام بدرقه شود همانگونه که در موقع معارفه قدر می‌بیند باید در هنگام تودیع نیز با قدرشناسی او را بدرقه نمود.
امیری با بیان اینکه تغییرات در هر سیستمی یک امر طبیعی است، عنوان کرد: این مسئولیت‌ها برای کسی ماندگار نیست و اینک این بار خطیر مسئولیت‌ از دوش آقای مرادلو و حیدرزاده برداشته شده و بر دوش من گذاشته شده است و امیدوارم بنده نیز با حمایت و همراهی همه‌ی عزیزان بتوانم منشأ خیر و برکت باشم.
امیری در رابطه با بحران‌های پیرامون کار و تولید نیز ابراز کرد: این بحران‌ها می‌آیند و می‌روند ولی ما خواهیم بود و مهم این است که در مواقع بحران، تصمیم‌های درستی بگیریم و در این صورت است که ما بر بحران‌ها چیره خواهیم شد وگرنه عنان کار از کف خواهد رفت.

خالص‌سازان منابع انسانی ارزشمندی دارد
دکتر حیدرزاده نیز ضمن تبریک انتصاب دکتر امیری به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع خالص‌سازان روی زنجان، از هئیت مدیره و کارکنان خالص‌سازان حلیت طلبید.
حیدرزاده با اشاره به کیفیت منابع انسانی خالص‌سازان گفت: نیروهای باکیفیتی در این مجموعه حضور دارند و کار کردن با آن‌ها بسیار ارزشمند است.
وی گفت: بنده از تک تک همکارانی که در خالص‌سازان با ما کار می‌کردند، رضایت دارم و بر این باورم چنین نیروی انسانی ورزیده‌ای، در هر مجموعه‌ای نیست.
قائم مقام سابق خالص‌سازان عنوان کرد: همچنان که دوستان و همکاران، با تیم مدیریتی ما صمیمانه کار می‌کردند قطعا با تیم جدید نیز همانگونه همکاری خواهند کرد.
وی یادآور شد: اگر در این ۳۰ ماه کدورتی بوده و خطایی از بنده سر زده امیدوارم دوستان به بزرگواری خودشان‌ ببخشند و خاطرات خوبی از ما در ذهن آن‌ها باقی بماند.
قائم‌ مقام سابق خالص‌سازان تصریح کرد: وقتی بنده به این جا آمدم تولید ۳۰، ۳۳ تن بود ولی امروز به لطف خدا و با همت یکایک افراد مجموعه به ۵۰ تن رسیده است و امیدوارم ظرفیت تولید کارخانه روز به روز افزایش پیدا کند.

امیدوارم مشکلات موجود حل و فصل گردد
عضو هیئت مدیره‌ی شرکت نیز از بابت تمامی زحمات قائم مقام سابق، قدردانی کرد و برای او آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.
هادی ریحانی افزود: ما هرگز از رفتن شما خرسند نیستیم ولی تغییرات پیش آمده اجتناب ناپذیر بود و امور به این شیوه‌ تدوین شده است. به هر صورت برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات موجود در شرکت نیز با همت همه‌ی همکاران حل و فصل گردد.
گفتنی است در پایان مراسم با اهدای یک پرده تابلو فرش از سوی هئیت مدیره‌‌ی شرکت، قائم مقامِ مدیرعامل، تودیع گردید.

برچسب ها: بدون برچسب

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *